Wielki test pomadek z P2

Dzisiaj mamy pod lupą 7 produktów do ust firmy P2.
Produkty można zakupić w niemieckich sklepach,stronach internetowych.
Pomadki mają śliczne opakowania,precyzyjne aplikatory.
Pierwszą z nich będzie mój faworyt kolor 010 love formula
Następna to 040 break the silence
Kolejna z nich to 010 stay anything
Delikatna,cukierkowa 105 blondi beach
Jakże delikatna i urocza 050 secret texture
Ciemniejszy odpowiednik 050 czyli 020 perfect sedcard

Urocza040 miss strawberry

A wam która najbardziej przypadła do gustu ?

8 komentarzy :

  1. Ostatnio oszalałam na punkcie wszelkich produktów do ust, a te kolorki jak najbardziej mnie uwiodły. Są zniewalające.

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 105 najbardziej mi się podoba ;)
    http://swiatrico.blogspot.com/2016/06/25-oznak-uzaleznienia-od-ksiazek.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te różowe blade kolorki. Ciekawe jak prezentują się na ustach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadki mają mega napigmentowanie!
    style4you-mt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe kolorki. MI przypadł do gudtu ten drugi :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 040 piękny! :) p2 chyba jest także w hebe? ;> gdzieś widziałam na pewno :)

    Obserwuję :)
    Uroda dramatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale sliczne te kolorki sią
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Milena Style . Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka